|
|
මාළිගාව අලුත් කරන කරීනා
එක් තැන් වුවත් රංගනය ඔවුන් දෙතැනකට සෑම විටම කොටුකර තැබූ නිසා ‘කැදැල්ලේ
කිරිල්ලිය’ වීමට කරීනා කපූර්ට ඉඩක් ලැබුණේම නැත.
‘සිංහම් 2’ සිනමාපටය සහ දැන්වීම් රූගත කිරීම් අතරවාරයේ ලද
අස්වැසිල්ලෙන් ඇය නැන්දණිය, ෂර්මිලා තාගෝර් සමඟ එක් වී දෙදෙනාගේ කැමැත්තට අනුව
නිවෙස සොඳුරු කැදැල්ලක් කිරීමට වෙහෙසෙමින් සිටින්නීය. එහෙත් එය එසේ මෙසේ කටයුත්තක්
නොවෙයි. කරීනාගේ සැමියා නළුවකු පමණක් නොව සැබෑවටම කුමරකු වූ නිසා ඇයගේ කැදැල්ල, මාළිගාවකි. එහි ඇති නිදන කාමර ගණන දහයකි. පතාවුදි මාළිගයට වඩාත් ගාම්භීර පෙනුමක් ලබාදීමට ඇයට ලැබී තිබුණේ දෙදිනක සුළු කාලයක් පමණි. කරීනගේ කල් ක්රියාවට, නෑනණ්ඩිය සෝහා අලිඛාන්ගෙන් (සායිෆ්ගේ නැගණියගෙන්) නොමඳ පැසසුම් නිරතුරුවම හිමි වෙයි. කරීනා ද ඇයට සලකන්නේ ද නෑනණ්ඩියකට මෙන් නොවෙයි. ‘අපි ඉතාමත්ම නවීකරණය වූ පවුලක්. සෝහායි මායි කෙතරම් සමීප ද? අපට වචනයක්වත් කතා කරන්න නොලැබුණොත් ඒ කාර්යය බහුලකම නිසාම පමණයි.’ පතාවුදි නිවෙසේ නෑනණ්ඩියන් අතර කෙතරම් සමීප මිත්රත්වයක් තිබුණ ද, කතා කරන මාතෘකා සම්බන්ධව නීතියක් ද තිබේ. ඒ බොලිවුඩය ගැනත්, තරු ගැනත් කතා නොකිරීමට පනවා ඇති නීතියයි. විවාහය නිසා කරීනාගේ පෙර ජීවිතයට කිසිදු බලපෑමක් එල්ල වූයේ නැත. සායිෆ් ද තවමත් නොවෙනස්ය. මේ තත්ත්වය දිගටම පවතීවායි කරීනා නිතරතම පතන්නීය. මාධ්ය හා රසිකයන් විවාහයෙන් පසු සිදු වූ වෙනස ගැන විමසද්දී කරීනා දැඩි අපහසුතාවකට පත් වන්නේ නොවෙනස් බව නිසාමයි. ආදරයටත්, වෘත්තියටත් කරීනා මෙන්ම සායිෆ් ද එකසේ ඇලුම් කරයි. මුල්තැන් දෙයි.
|



ඇයත් සායිෆ් අලිඛානුත් නීතියෙන්
එක් වී දෙවසරක් ගතවෙමින් තිබුණ ද, ගේ දොර ගැන යම් තරමකට හෝ සිතන්නට කරීනාට කාලය
ලැබී ඇත්තේ දැන්ය.
කරීනා, නැන්දණිය ෂර්මිලා තාගෝර්ගේ රසිකාවකි. ඇය රැඟූ ‘අමර් ප්රේම්’ සිනමාපටයට ඇය
ඉතා කැමැතිය. සායිෆ් කෙතරම් සුරුපී තාරකාවන්ට තිරයේ පෙම් කළත්, එය ද ඇයට ගැටලුවක්
නොවෙයි. කරීනා, සායිෆ්ට තිරයේදී වඩාත් ගැළපෙන තාරකාව සේ දකින්නේ සෝනාක්ෂි සිංය.
‘බුලට් රාජා’ හි සෝනක්ෂිගේත්, සායිෆ්ගේ රැඟූමට කරීනා මහත් සේ ඇලුම් කරන්නීය.